HAUL: NOWOŚCI GRUDZIEN 2016 / STYCZEŃ&LUTY 2017

Marzec rozhulał się w najlepsze, jednak ja dopiero zdałam sobie sprawę, że nie pokazałam Wam zakupów z trzech ostatnich miesięcy - nie są zbyt obfite, jestem naprawdę z siebie dumna, że przez pierwsze dwa miesiące roku i ostatni tamtego, kupowałam tylko to, czego naprawdę potrzebowałam (czyli to czego nie miałam lub się skończyło); tak naprawdę jest tu tylko jedna rzecz nadprogramowa, ale to przecież i tak sukces, prawda? :)

PIELELĘGNACJA

ISANA KEEP CALM / ŻEL POD PRYSZNIC
Szczerze mówiąc, gdy zatrzymałam się przed półką z żelami wybrałam ten ze względu na słodkie opakowanie, późnij okazało się, że pachnie bardzo ładnie. Żele z Isany są tanie, mają fajną konsystencję i poręczne opakowanie. Od żelu wymagam,a by nie przesuszał, ten tego nie robi. 

EVREE FACIAL CARE / TONIK HAMAMELISOWY
Moja cera, jak zawsze zimą miała się trochę gorzej, mianowicie pojawiły mi się drobne niedoskonałości, z porami mam problem od zawsze, uznałam więc, że tonik dla skóry bardziej problemowej będzie dobrym rozwiązaniem. Ten ma przyjemny zapach, poręczne opakowanie, świetny aplikator. Tonizuje, oczyszcza i nie ściąga w zestawie z kremem minimalizującym pory spisuje się bardzo dobrze.

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT / KREM POD OCZY Z AVOKADO
Najlepszy!To moje 3 opakowanie, świetnie nawilża, jest łagodny, nie podrażnia, a jego wydajność przechodzi najśmielsze oczekiwania. Mam dobrze wypielęgnowaną, gładką skórę  i jest to właśnie jego zasługa. 

JOANNA ULTRAPLEX 5 / ODŻYWKA UTRWALAJACA
To już mój czwarty miesiąc z pielęgnacją Ultraplex, w pomiędzy czasie zmieniłam kolor włosów, a mimo to utrzymałam, a nawet poprawiłam kondycje swoich włosów. To ostatni krok, czyli 5 i to właśnie on i 3 kończą mi się najczęściej. 

MAKIJAŻ

CATRICE HD LIQUID COVERAGE / PODKŁAD
Skoro mój podkład wykończyłam do dna, musiałam sprawdzić na sobie ten internetowy hit, wyjątkowo łatwo udało mi się kupić odpowiedni odcień. Podkład naprawdę dobre wygląda na skórze, jest dość trwały. Ma płynną konsystencje i sprytne opakowanie z pipetą. Pretenduje do bycia najlepszym podkładem wiosny (w bardziej chłodne dni, ścierał się mi z nosa).

CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE / KOREKTOR
Moje drugie opakowanie, pierwsze zniknęło w mgnieniu oka, korektor okazał się jednak an tyle dobry, że bez oporu kupiłam go po raz drugi. Dobrze kryje, pięknie się wtapia, ma odpowiedni dla mnie kolor.

LOVELY K*LIPS / PŁYNNE MATOWE POMADKI
Kolejny produkt na którego punkcie oszalał internet, idealnie wpasowały się w trend, no i do złudzenia przypominają droższe odpowiedniki. Faktycznie w tej cenie pomadki są warte zainteresowania, maja trzy różowe odcienie i dwa bardzo modne brązowe. W duecie z konturówką (która jest częścią zestawu) pomadka choć nie zasycha idealnie, jest w stanie wytrzymać pół dnia bez poprawek (oczywiście po jedzeniu trzeba ją poprawić). 

POZOSTAŁE

CHLOE CHLOE / WODA PERfUMOWANA
Choć to intensywny i w moim odczuciu bardzo otulający zapach, to stosuje go nie tylko zimą. Sama nie wiem, które to już moje opakowanie, choć nie zawsze mam go w zapasach, to zawsze do niego wracam. Cenie za trwałość, intensywność i intrygujący zapach. 


Jak się domyślacie wszystkiego już używam, dlatego podzieliłam się już pierwszym lub nawet drugim ważniem. Zakupy, jak wspominałam nie są przesadnie okazałe objętościowo, jednak mam nadzieję, że produkty Was zainteresowały!

pozdrawiam Karolina!


Komentarze