MOJE KOSMETYKI: ZIMA 2017 TWARZ I / bazy, korektory i podklady

W grudniu zrobiłam wielkie porządki wśród swoich kosmetyków: wyrzucałam, rozdawałam i kilka fajnych rzeczy nawet sprzedałam; dzięki temu moja kolorówka znacznie się okroiła. Uznałam to za dobry powód do reaktywacji serii MOJE KOSMETYKI i podzielenia się z Wami, jakie kosmetyki mam i czego tak naprawdę używam na co dzień. Oto część pierwsza, czyli makijaż twarzy, a kryją się za nim bazy, korektory i podkłady!

Po napisaniu tego wpisu, pojawiły mi się w głowie dwa pytanie. 1.Czy faktycznie udało mi się zmniejszyć liczbę moich kosmetyków? Tak. 2. Czy uważam, że mam ich teraz mało? Nie. Przecież dwie bazy, trzy korektory i cztery podkłady dużo. Obecnie staram się zużyć bazę KORRES, podkład AVON oraz korektor DELIA, bo mam ich już niewiele i są ze mną na tyle długo, że przyjemność sprawiłoby mi pozbycie się ich :) Najlepiej obecnie sprawdzają się u mnie podkład i korektor z CATRICE, ale to chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem :)

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, 
na temat ilości produktów jakie gromadzicie w kosmetyczkach :)

pozdrawiam Karolina

Komentarze