JOICO K-PAK COLOUR TERAPY / RECENZJA

Żeby było milo, lekko i przyjemnie - zapraszam na recenzję olejku do pielęgnacji i stylizacji JOICO K-PAK COLOUR TERAPY, który ma  przedłużać trwałość i intensywność koloru włosów farbowanych, a także wzmacniać i odbudowywać. 

OPIS PRODUCENTA
K‐PAK Color Therapy Restorative Oil chroni i wzmacnia kolor odbudowując przy tym uszkodzone włókna włosów. Wykorzystuje najbardziej innowacyjną technologię , QuadraBond Peptide Complex™, która intensywnie rekonstruuje zniszczone włosy, sprawia, że stają się mocniejsze, przedłuża nawet dwukrotnie trwałość i nasycenie ich koloru. Aktywne składniki zawarte w kompleksie redukują łamliwość włosów o 65% już po pierwszym użyciu; koncentrują się na nadaniu, nawet najbardziej słabym, pozbawionym życia włosom, pożądanej tekstury, miękkości, jedwabistości i formy.

POJEMNOŚĆ, CENA
Pojemność to 100ml, ważna przez 30 miesięcy od otwarcia, w autoryzowanych punktach można go kupić w cenie: 90 złoty. Jak na jego pojemność oraz ogromną wydajność to bardzo uczciwa cena.


WYDAJNOŚĆ I OPAKOWANIE
Produkt stosuje od połowy listopada 2015(!) średnio dwa razy w  tygodniu, a jego zużycie obecnie to 2/3 opakowania. Olejek zamknięty jest w bardzo solidnym i wygodnej plastikowej butelce z dozownikiem, który można zamknąć i bezpiecznie przewozić; jedna pompka dozuje ilość jaką ja potrzebuje na długie i gęste włosy (od połowy po ich końce), wiec w przypadku krótszych może pompować zbyt wiele olejku i trzeba na to uważać, aby nie posklejać/przetłuścić włosów.

DZIAŁANIE
Olejek JOICO K-PAK COLOUR TERAPY bardzo dobrze pielęgnuje włosy, wygładza i utrzymuje poziom ich nawilżenia, ja sama stosuję od wysokości ucha. Włosy nie sklejają się, nie ma mowy o strączkach, czy obciążeniu, choć to oczywiście kwestia dobrania odpowiedniej ilości produktu. Dzięki filtrom UV chroni włosy przed słońcem, u mnie trwałość koloru nie była priorytetem, jednak zauważyłam działanie ochronne. Najlepszą rekomendacja było pochwalenie przez moja fryszerkę stanu i wyglądu moich włosów po ponad pół roku nieobecności w salonie!! Oczywiście jest to proces i efekty stosowaniu olejku widać po kilku miesiącach, regularnego stosowania :)


PODSUMOWANIE
Genialny kosmetyk, dzięki któremu w końcu mam dobrze nawilzone końce włosów, a każda posiadaczka suchych/kręconych włosów wie jakie to wyzwanie. Ma delikatny i przyjemny zapach. Cena łączy się z jakością i dzięki temu mogę w stu procentach pochwalić olejek. Produkt działa! Myślę, że to dla niego najlepsza reklama. Dodatkowy plus olbrzymia wydajność, nie trafiłam jeszcze na żaden kosmetyk do włosów który był by ze mną przez rok, a ten na pewno dotrwa! I uwierzcie mi, że to nie ma nic wspólnego z moja oszczędnością. Jeszcze raz gorąco polecam!

Listę oficjalnych punktów zakupu, gdzie znajdziecie ORYGINALNE produkty marki ze specjalnym logotypem znajdziecie na stronie joicopolska.pl

Swoja drogą, czy JOICO ma jakieś nieskuteczne produkty? Ja się z takim jeszcze nie spotkałam!

Karolina/WEEMINI

Komentarze