ULUBIONE RZECZY: SIERPIEŃ 2016

Jak co miesiąc, zapraszam Was na przeglad moich ulubionych kosmetyków ostatnich tygodni. Nie ma tu typowo letnich ksometyków, choc wa...


Jak co miesiąc, zapraszam Was na przeglad moich ulubionych kosmetyków ostatnich tygodni. Nie ma tu typowo letnich ksometyków, choc wakacje dobiegły już końca i takich ulubieńców sama się spodziewalam. Okazało się, że nie zbyt słoneczne lato, skłoniło mnie do jesiennych kolorów ust i intensywniejszej pielęgnacji.

PIELĘGNACJA
BIELENDA ZMYSŁOWE OLEJKI MULTIFACOWY OLEJEK DO CIAŁA / BIELENDA EXPERT CZYSTEJ SKÓRY ŻEL DO MYCIA TWARZY

Szczeże mówiąc nie posądzalabym siebie o to, że moim ulubiencem może być olejek do ciała, tym badziej, że będzie to produkt marki BIELENDA, a jednak jest to fakt! Olejek ładnie prezentuje sie w butelce, dzięki atomizerowi wygodnie sie go aplikuje, szybko sie wchłania i dobrze nawilża, do mnie ta forma olejku przemawia. Żel natomiast jest bardzo deliktany ( nie podrażnia mojej skóry), przy czym naprawdę skutecznie oczyszcza - polecam! /ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z MOJA RECENZJĄ KOJĄCEGO ŻELU / 

THE BODY SHOP VITAMIN E MOISTURE-PROTECT EMULSION SPF30 / herome NOURISHING NAIL OIL

Lekka silnie nawilżająca emulasja z wysokim filtrem, czy to mozliwe by jeden produkt spełnił wszystkie oczekiwania? Ależ oczywiście, wszystkie te cechy łączy w soebie emulsja z lini z witamina E od TBS. Ostatnio zaczelam lepiej traktować moje paznokcie, szukając 'pomocników" w walce o ładniejsze, dłuższe i zdrowsze paznokcie pomaga mi seia kosmetyków od HEROME / którą mozecie kupić na BODYLAND/. Ulubieńcem został olejek do pielegnacji płytki paznokci i skórek, który wzmacnia płytkę i zmniękscza skórki, świetne duo :)

MAKIJAŻ

NYX LINGERIE / GOLDEN ROSE Brow Color Tinted Eyebrow Mascara / PRECIOUS OILS LIP ELIXIR - OLEJEK DO UST VANILLA


Jak wspomniałam powyzej na ustach u mnie juz jesień, głównie dzięki mtowym odcienią od NYX CORSET i HONEYMOON, mialam więlkie oczekiwania co do trwałości tych pomadek i powiem tak są dobre, ale nie zasychaja tak silnie jak GR Longstay Liquid Matte, w tym zesatwieniu wypadaja gorzej, chockolory mają piękniejsze. Sama nie wiem kiedy produkty do brwi stały się moim konikeim, ostatnio w kółko " maltretuje" ten żel i śmiało moge powiedziec, że jest świetny: trwały, wydajny i o intensywnym kolorze. Gdy nie malowałam brwi i nie nosiłam ciemnych ust, wspmagałam sie olejkiem o zapachu wanilii, który fajnie nawilża, badzo nabłyszcza i łatwo sie aplikuje nawet bez lusterka. 

LIFESTYLE

RIHANNA KONCERT / WARSZAWA WIDOK Z TARASU WIDOKOWEGO PKiN
W Warszawie bywam kilka razy rocznie, to stosunkowo często, jednak dopiero tym razem pierwszy raz w życiu wjechałam na taras Palacu Kultury i zachwycilam się! Nie lubie warszawskiego tempa i tłoków. Nie jest to miasto, które mnie pociaga i po tylu latach w końcu znalazłam coś, co mnie zachwycilo w tym mieście, tak zwyczajnie po ludzku jest to jego panorama, która "z dołu" zupełnie mi nie imponuje. Powodem jednej z moich sierpniowych wizyt w Warszawie był koncert RIHANNY, który również mnie zachwycił. Jestem troche zszokowana tym faktem, bo to nie mój pierwszy koncert RIRI, ale dopiero tym razem wyszłam aż tak zafasynowana, nie było fałszów, spóznienia (jak w Gdyni przed trzech laty), ani zadnych niepotrzebnych akcentów, był za to swietny głos i duzo zabawy. 


STRANGER THINGS

Obejrzałam największy serialowy hit lata i to aż 2 razy! Za pierwszym razem opadła mi szczenka, za drugim szukałam detali, które mogły mi umknąć, gdy byłam rozemocjonowana, przestraszona i pobudzona w tym samym monecie przy pierwszych seansach.  Co za historia, co za obraz i co za aktorzy! Te dzieciaki są genialne, takie niedzisiejsze i oczywiście WINONA <3 Uwielbiam tę kobietę i to od dziecka(mój ulubiony film to Syreny) . Wracjaąc do ST nie znam drugiego takiego serialu o takim klimacie, polecam bo zachwyca, przeraża, bawi i wzrusza! Netflix znów zrobił dobrą robotę, ba najlepszą. Zapomniaalbym jeszcze o jednym - te swiatełka! 

Oto mój kompletnie niewakacyjny sierpień i ulubione rzecz; wszystko to juz znów tylko wspomninie, czas na wrzesień. Dajcie koniecznie znać, czy coś Was tu zaciekawiło, co znacie i sami lubicie. 
Udanego weekendu! Karolina

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini