MOJA PIELĘGNACJA TWARZY / podsumowanie kwiecień-sierpień 2016

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA MOJEJ PIELĘGNACJI
Nie zmiennie od kilku lat ograniczam w oczyszczaniu cery użycie wody kranowej do minimum. Pielęgnacja poranna to 4 kroki, na które składa się aż 5 kosmetyków. Wieczorna codzienna pielęgnacja w moim wydaniu to 4 kosmetyki i dwa lub  trzy razy w tygodniu dochodzi do tego pielęgnacja dodatkowa, czyli peelingi, maseczki itp.  Celem (bez zaskoczenia) jest osiągnięcie zdrowej, gładkiej i dobrze nawilżonej skóry :) Czas rozłożyć to na czynniki i opisać szczegółowo.

AKTUALNY STAN MOJEJ CERY
Wrażliwa i mieszana, z porowatym nosem i kilkoma naczynkami wokół. Jej stan jest dobry, ale nie doskonały; na pewno moja skóra jest odpowiednio nawilżona i oczyszczona, jednak ostatnio częściej pojawiają mi się drobne nierówności na czole i kościach policzkowych, podejrzewam że winną jest tu słonce, a raczej stosowanie filtrów przeciwsłonecznych i większe obciążenie cery niż zwykle. 

PIELĘGNACJA PORANNA

1. WODA TERMALNA
Niezmiennie od kilku lat URIAGE, nie będę specjalnie tu się rozpisywać na jej temat gdyż podejrzewam, ze dobrze znane są jej właściwości. Spryskuje nią twarz i ścieram nadmiar ręcznikami jednorazowymi z Rosmanna.

2. TONIK
Tu również element niezmienny od dłuższego czasu, kolejna butelka RÓŻANEGO TONIKU EVREE. Naprawdę genialny produkt, odpowiada mi w nim dosłownie wszystko! Idealny dla mojej wrażliwej cery; koi, wycisza zaczerwienienia i nawilża. /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/

3. KREMY
Liczba mnoga wynika z kremu pod oczy i kremu do twarzy, ten pierwszy to także żadna nowość KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO,  to drugie opakowanie pod rząd i na razie nie mam ochoty próbować niczego innego.  Silnie odżywia skórę pod oczami, jest nawilżona gładka i delikatna w dotyku, nie uczula i biorąc pod uwagę genialną wydajność cena wcale nie jest duża, lekką warstwą stosuje go na dzień, grubsza wieczorem. Na twarz w tych miesiącach nakładałam dwa kremy najpierw dokończyłam słoiczek KORRES ALMOND BLOSSOM używane od lutego; krem o gęstej, ale bardzo lekkiej konsystencji, który jest dobrym nawilżaczem, jednak chyba nic więcej.  /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/ . Od polowy lipca moim kremem na dzień jest emulsja VITAMIN E MOISTURE-PROTECT od the body shopPisałam o nim zaledwie kilka dni temu i wiele z Was miało o nim równie dobre zdanie jak ja, wyjątkowo dobry krem z wysoką ochroną. /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/

4. FLIRT
W dni, gdy szczególnie wystawiałam swoją cerę na słońcu, dodatkowo używałam oprócz kremu, albo czasem i zamiast filtra, w tym roku postawiłam na sprawdzony ubiegłoroczny hit, czyli SUN CARE FACE CREAM,, który dobrze się wchłania i nie bieli. Nadaje się dobrze pod makijaż i jako plażowy niezbędnik do wklepywania co jakiś czas. 

PIELĘGNACJA WIECZORNA

1.  PŁYN MICELARNY
Tu mam również dwa produkty, gdyż po prostu tak wynikło ich zużycie (w ciągu 4 miesięcy zużyłam dwie duże butelki; to dużo, czy mało?).  Mowa o GARNIER PŁYN MICELARNY 3W1 DO SKÓRY WRAŻLIWEJ, którego używam już tak długo, że nawet nie wiem co nowego mogłabym o nim napisać. Skutecznie i stosunkowo łatwo pozbywam się dzięki niemu makijażu, dla mnie bardzo ważne jest to, ze jest łagodny dla mojej skóry i oczu, oraz to iż nie wzmaga wypadania rzęs.  Numer dwa to BIELENDA EXPERT CZYSTEJ SKÓRY KOJĄCY PŁYN MICELARNY PIELĘGNACJA 3W1, tu niestety jestem trochę rozczarowana, o ile bardzo przeciętnie zmywa nawet mój delikatny codzienny makijaż, to choć był łagodny dla oczu, to już nie dla mojej skóry, po każdorazowym użyciu pojawiały mi się wypieki na policzkach , w końcu zrezygnowałam z niego zupełnie i wrodziłam z podkulonym ogonem do GARNIER.

2.  ŻEL/KREM OCZYSZCZAJĄCY
W czasie, który podsumowuje używałam dwóch produktów, oba miały być łagodne dla skóry (i były), a także nawilżać ją i sprawiać by była miękka w dotyku (to także spełniona obietnica). Oba zadowoliły mnie choć BIELENDA EXPERT CZYSTEJ SKÓRY KOJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY przypadł mi bardziej do gustu, w kwestii łagodności /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/. NIVEA KREM DO OCZYSZCZANIA TWARZY /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/ podobał mi się bardzo w aplikacji i klasycznym zapachu charakterystycznego dla marki.

3. TONIK
EVREE RÓŻNY TONIK DO TWARZY, tak samo jak w pielęgnacji porannej /PEŁNA RECENZJA PRODUKTU/

4. KREMY
Oczy wieczorem pielęgnuje również kremem  KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO, jest tak dobry że nie widzę potrzeby stosowania dwóch osobnych produktów, nawet pomimo jego gęstej i treściwej konsystencji, nałożony lżejszą warstwą jest moim kremem dziennym, grubszą warstwą wieczornym. Uzupełniam pielęgnację całej twarzy również kremem KIEHL'S ULTRA FACIAL CREAM, który jest najlepszym nawilżaczem Sprawia, ze skóra jest jedwabiście gładka i pęknie odżywiona, w widoczny sposób, jest to krem bez przeznaczenia, także polecam nie tylko jako krem na noc, ale i dzienny, wiec choć ja stosuje go tak, to wielozadaniowy kosmetyk!

PIELĘGNACJA DODATKOWA

To długa lista, która ciągle się zmienia i powiększa, choćby dlatego, że chętnie sięgam po maski w saszetkach; wymienię jednak najważniejsze z produktów po które sięgałam w ciągu tych czterech miesięcy, aby lista nie była męcząco długa. 

LIRENE PEELING ENZYMATYCZNY delikatnie złuszczający, naprawdę bardzo delikatny, nie podrażnia [stosuję regularnie raz w tygodniu]

GLAMGLOW TRISTYMUD HYDRATING TREATMENT  pięknie pachnie kokosem, świetnie rozświetla/dodaje blasku skórze i jest piekielnie droga [ ze względu na wysoką cenę stosuję w specjalnych przypadkach: przed ważniejszymi okazjami, wyjściami lub gdy moja skóra jest w gorszym stanie]

AVON CLEARSKIN PROFESSIONAL zastygający żel do oczyszczania porów [ stosuje raz w tygodniu ]

AVON PLANET SPA REVITALISING RETREAT / AVON PLANET SPA LUXURIOUSLY REFINING obiet o maseczki rewitalizujące, pierwsza zawiera żeń-szeń, druga czarny kawior [ stosuje na przemian raz w tygodniu, lub raz na dwa tygodnie w zależności od czas i potrzeb ]

BANIA AGAFII ODMŁADZAJĄCA MASKA DO TWARZY NA MLEKU ŁOSIA trudno mi ocenić jej odmładzające właściwości,  dobrze jednak nawilża i rozświetla [ stosuje raz w tygodniu ]

PERFECTA BEAUTY SLEEP MASK, ze względu na małą ilość snu sięgam po nią w intensywniejszych tygodniach dwa razy zamiast kremu, w spokojniejszym czasie raz na dwa tygodnie; pomimo bardzo nieatrakcyjnego wyglądu bardzo dobry produkt, aż przydała by mu się recenzja! [ stosuje od 2 razy na tydzień, do jednorazowego użycia w ciągu 14 dni ]

HOLIKA HOLIKA HONEY SLEEPING PACK całonocna miodowa maska; koreańska perełka do nawilżania, kupiłam ja z ciekawości i potrzeby gdy bardzo przesuszała mi się skóra wokół nosa, obecnie mam tak świetny krem, ze mogłabym z niej już zrezygnować, ale stosuje ja profilaktycznie po silnym oczyszczaniu. [ stosuje raz w tygodniu na noc po masce oczyszczającej ] 

MASKI L'BIOTICA DERMOMASK /PEŁEN POST NA ICH TEMAT/

TAK PREZENTOWAŁA SIĘ MOJA PIELĘGNACJA W CIĄGU UBIEGŁYCH CZTERECH MIESIĘCY.
KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ, JAKIE MACIE SPOSTRZEŻENIA
I CO GOŚCI W WASZYCH CODZIENNYCH RYTUAŁACH!
POZDRAWIAM KAROLINA/WEEMINI


Komentarze