L'biotika Dermomask / recenzja zbiorowa

Maseczki to mój ulubiony element pielęgnacji cery, choć niewiedzieć, dlaczego pisze o nich najmniej. Jest coś przyjemnego w podrasowyw...


Maseczki to mój ulubiony element pielęgnacji cery, choć niewiedzieć, dlaczego pisze o nich najmniej. Jest coś przyjemnego w podrasowywaniu siebie dzięki masce, to takie momentalne ulepszenie. Zawsze staram się zrobić sobie z tego jakiś miły rytuał, film, książka, wino i maseczka, a może nawet cztery ;p Oczywście, gdy czas na to pozwala :)

Dziś kilka słów o maseczkach w saszetkach od L'biotica z serii DERMOMASK, są to 10ml, jednorazowe maski, dostępne w wielu wariantach, dla każdego coś dobrego :) Ja przetestowałam cztery z nich: Efektywną REGENERACJĘ, INTENSYWNE Nawilżenie, AKTYWNY LIFTING I GŁĘBOKIE OCZYSZCZENIE. Maski są oczywiście przebadane dermatologicznie, dodatkowo nietestowane na zwierzętach i nie zawiera parabenów, SLES i SLS.

L'BIOTIKA DERMOMASK EFEKTYWA REGENERACJA

opis producenta: To wyjątkowo skuteczna maseczka odżywcza, efektywnie regenerująca cerę. Jej receptura oparta została o dobroczynne działanie 2% Persea gratissima (wyciągu z awokado). Awokado to zbawienny owoc dla cery suchej i dojrzałej. Jest jednym z najcenniejszych źródeł witaminy E, K, H, PP i C oraz białka, karotenów, potasu i magnezu. Doskonale pielęgnuje i zapewnia widoczne odmłodzenie cery. Dzięki dużej biozgodności z substancjami tłuszczowymi zawartymi w skórze, idealnie ją natłuszcza, nadaje cerze ładny koloryt i działa przeciwzmarszczkowo.

skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Decyl Oleate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Persea Gratissima Extract, Cyclohexasiloxane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, C.I. 42090, Parfum, Limonene

moja opinia: Szczerze mówiąc z tą maseczką nie polubiłyśmy się, owszem skóra po jej użyciu była nawilżona i gładka, jednak maseczka mnie podrażniła, już w pierwszej minucie po nałożeniu zaczęła mnie piec skóra, po natychmiastowym zmyciu, niestety zostały mi czerwone plamy na cały wieczór. Sprawdziłam składniki i żaden z nich wcześniej mnie nie uczulał, być może zadziałało tu co innego; nie wiem, nie zaryzykowałam po raz kolejny testowania jej na sobie. Pół podsunęłam koleżance, w jej wypadku maska nawilżyła, wygładziła i rozjaśniła skórę, wiec wszystko to kwestia wrażliwości cery.

L'BIOTIKA DERMOMASK INTENSYWNE NAWILŻENIE 

opis producenta:Maseczka intensywnie nawilżająca z serii DERMOMASK, zawiera 2% Cucumis sativus (wyciąg z ogórka) oraz 2% Vitis vinifera (wyciąg z winogron). 
Połączenie naturalnych składników pozwala na pełne odżywienie i odświeżenie skóry, dzięki czemu staje się ona wygładzona, elastyczna i zmiękczona. 
2% Cucumis sativus - dzięki dużej zawartości soli mineralnych i wody działa odżywczo na spragnioną skórę, łagodzi podrażnienia i przywraca jej naturalną równowagę kwasową. Ma także doskonałe działanie tonizujące. Intensywnie odświeża i zmiękcza skórę.
2% Vitis vinifera - zawiera bardzo dużo odmładzających polifenoli, fitohormonów, witamin i kwasów owocowych, dzięki czemu stymuluje produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Zwiększa również właściwości obronne skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami.

skład: Aqua, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Cetearyl Ethylhexanoate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Vitis Vinifera Seed Oil, Isononyl Isononanoate, C12-15 Alkyl Benzoate, Vitis Vinifera Extract, Cucumis Sativus Extract, Hydrolyzed Vegetable Protein, Pectin, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Carrageenan (Chondrus Crispus), Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Phenyl Trimethicone, Cyclohexasiloxane, Parfum, C.I. 42090

moja opinia: Tę maskę stosowałam na noc, zostawiając do wchłonięcia i to dzięki niej pozbyłam się (na krótko) suchych skórek wokół nosa. Do rana maska została całkowicie wypita przez skórę, a w rezultacie była ona gładka i dobrze nawilżona.

L'BIOTIKA DERMOMASK AKTYWNY LIFTING

opis producenta: To wyjątkowa maseczka wygładzająca zmarszczki i zapewniająca efekt napięcia skóry jak po liftingu. Produkt zawiera aż 10% Vaccinium myrtillus (wyciągu z borówki), bogatego źródła witaminy C i B1 oraz karotenoidów będących naturalnymi przeciwutleniaczami. Vaccinium myrtillus zawiera również naturalnie upiększające olejki eteryczne. Wyjątkowe właściwości tej rośliny pozwalają skutecznie wygładzić zmarszczki oraz poprawić napięcie skóry. Maseczka AKTYWNY LIFTING dodatkowo została wzbogacona o kompleks mikroalg, witamin, polisacharydów i aminokwasów, który ma działanie liftingujące.

skład: AquaPropylene Glycol, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein,Vaccinium Myrtillus Extract, Chlorella Vulgaris Extract,Phenoxyethanol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, EDTA, Parfum, Ethylxehylglycerin, Alcohol Denat

moja opinia: Tę maseczkę najtrudniej mi ocenić z racji wieku. Przyznam też szczerze, że chciałam ją oddać mamie do testu, ale przypadkiem użyłam jej sama, myśląc że otwieram maskę nawilżającą, cóż przez swoją nieuwagę, mam teraz trudny orzech do zgryzienia, jak najlepiej ją Wam opisać :) Skóra po jej użyciu na pewno jest gładka w dotyku, ale to niestety wszystko; nie zaobserwowałam żadnych innych właściwości, nawet dodatkowego nawilżenia. Trudno mi wydać opinię na jej temat, po prostu nie wiem czego się mogła bym innego spodziewać, na szczęście nie podrażniła mi skóry, ani nie zadziałała w żaden negatywny sposób.

L'BIOTIKA DERMOMASK GLĘBOKIE OCZYSZCZANIE

opis producenta: Maseczka do twarzy głęboko oczyszczająca, oparta została na zawartości aż 20% Kaolin (białej glinki) oraz 4% Avena sativa (wyciąg z owsa). Połączenie to pozwala uzyskać skórę idealnie oczyszczoną i matową. Dzięki dużej zawartości cynku leczy niedoskonałości skóry.
20% Kaolin - napina i wygładza cerę, likwiduje jej błyszczenie nadając matowy wygląd. Dzięki delikatności działania, doskonale nadaje się również dla skóry suchej, pozbawionej elastyczności i witalności. Nie tylko bardzo skutecznie oczyszcza naskórek, ale także dba o jego mineralizację. Dodatkowo wykazuje działanie antyseptyczne.
4% Avena sativa - pobudza ukrwienie skóry oraz posiada właściwości regenerująco-odżywcze. Doskonale łagodzi podrażnienia.  Zawarta w owsie miedź napina skórę, a witaminy z grupy B zapobiegają jej pękaniu. Jest bogatym źródłem witaminy E, zapobiega powstawaniu przebarwień i nawilża skórę. Posiada właściwości przeciwzapalne i skutecznie łagodzi podrażnienia.

skład: Aqua, Kaolin, Alcohol Denat., Magnesium Aluminum Silicate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Cyclohexasiloxane, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, Limonene

moja opinia:  Na koniec moją ulubienicą, bardzo cenie dobrze oczyszczające maski, bo to one są dla mnie kwintesencją ładnego i zdrowego wyglądu skóry, wiadomo krem, to krem, ale maska ma za zadanie go wspomagać, dać mu odpowiednią bazę i bez niej o wiele trudniej uzyskać odpowiedni efekt. Niepotrzebnie drażę temat, konkretnie jaka jest ta maseczka? Najogólniej genialna, szczegółowo? Zmniejsza widoczność porów i oczyszcza je; sprawia, że skóra staje się jaśniejsza, gładka w dotyku i bardziej matowa, wygląda na dobrze oczyszczona i taka jest! Nie wysusz i nie podrażnia, nie ściąga. Koleżanki, którym ją poleciłam, są nią zachwycone tak samo, jak ja :) Niestety ma też drobną wadę, zapach, mi osobiście bardzo on się nie podoba, ale wiadomo to kwestia wrażliwości i gustu.

Maski są wydajne i, mimo że to "jednorazówki" zawartość można spokojnie podzielić na pół. Prosto się je aplikuje, choć wiadomo wydobywanie z żadnej saszetki nie jest największą przyjemnością, łatwo je także zmyć. Teoretycznie są to maseczki jakich wiele, nie wyróżniają się szczególnie zapachem, ani konsystencją, ja jednak polecam WAM ich spróbować, a wówczas przekonacie się o ich działaniu same!
cena: ok 4zł za 10ml
dostępne: w sieciowych aptekach i oficjalnym sklepie internetowym marki biutiq.pl/

Dziewczyny napewno miałyście okazję zapoznać się z serią DERMOMASK 
od L'BIOTIKA, koniecznie napiszcie co o nich sądzicie! 

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini