Herome Nail Hardener Strong / RECENZJA

Nie jestem mistrzynią manicure, ale bardzo lubię ładne, zadbane i długie paznokcie; chyba jak każda dziewczyna :) Sama niestety nie mam naturalnie mocnej płytki, jest to wynik obgryzania paznokci w dzieciństwie i niestety dłuższe naturalne paznokcie do do tej pory były u mnie rzadkość, Mówię o tym w czasie przeszłym, gdyż znalazłam receptę na całe zło i chcę się nią z Wami podzielić! Tą niesamowitą tajną bronią jest odżywka/utwardzacz Herome Nail Hardener Strong.

NOTA PRODUCENTA
Herome Nail Hardener Strong to rewelacyjny utwardzacz do paznokci o wzmocnionym działaniu, stworzony aby wyleczyć i wzmocnić słabe, szybko pękające i rozdwajające się paznokcie. Pędzelek o długości 1.5 cm pozwala na dokładne rozprowadzenie lakieru a specjalny kształt nakrętki służy do odsuwania skórek paznokci. Sam lakier nie jest zbyt wodnisty, szybko schnie, nadaje połysk paznokciom i nie ma intensywnego czy przykrego zapachu. 
Najlepszy produkt na rynku
Efekt po 14 dniach stosowania
Instrukcja w języku polskim


SPOSÓB UŻYCIA
Pierwszego dnia nanieść jedną warstwę utwardzacza, drugiego drugą. Trzeciego dnia zmyć dotychczasowe warstwy. Ten proces powtarzać podczas 14 dni kuracji. Po jej przeprowadzeniu można używać odżywki  max. jeden lub dwa razy w tygodniu jako podkład do lakieru do paznokci lub ich ochrony.
Nie poleca się przeprowadzania kuracji częściej niż raz lub dwa razy w roku. Zawiera dopuszczalną ustawowo ilość formaldehydu. Przed użyciem wstrząsnąć.

OPAKOWANIE I ZAPACH
Samo opakowanie jest bardzo elegancjie, w kształcie wyciagniętego stożka. Szklany "słoiczek" z odżywką i plastikowa, węższa końcówka, na której umieszczony jest pędzelek. Jest on dość cieńki, okrągly i średniej długości. Zapach odżywki nie jest przyjemny i niestety jest dość intensywny, ale po zaschnięciu i umyciu rąk znika. 



APLIKACJA I WYDAJNOŚĆ
Odżywkę nakłada sie jak klasyczny lakier, malując płytkę, banalnie i szybko. Zastyga w kilka sekund, oczywiście zależy to od grubości warstwy jaką nałożymy, ja mam raczej cięższą rękę ;p Przeprowadzając kuracę trzykrotnie zużyłam niepełne pół opakowania. 

DZIAŁANIE KURACJI

Przez 14 dni nakładałam odżywkę postępując według zaleceń, czyli aplikując ją przez 2, zmywajac obie warstwy 3 dnia i powtarzajac proces. W rezultacie już po pierwszym tygodniu zauważyłam, że moja naturalna płytka wygląda lepiej, ma naturalny, zdrowy blask, którego wcześniej nie było. Paznokcie stały się mocne, nie rozdwajają się i nie łamią się, dla mnie to niezwykle ważne, bo do tej pory trudno było mi 'wychodować" dłuższe paznokcie niż do końca opuszków. W trakcie kuracji, zachowywałam się zupełnie normalnie, wykonywałam wszystkie codzienne czynności w ten sam spób i pomimo tego, paznokcie przetrwały, długie i w nienaruszonym stanie. 



CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Odżywka należy do tych droższych, za 10 ml zapłacimy ok 52,90 zł / 10 ml. JEDNAK NA bodyland.pl OFEROWANA JEST W PROMOCYJNEJ CENIE 39,90!



PODSUMOWANIE
Pełna 14 dniowa kuracja poskutkowała wzmocnieniem moich paznokci, dzięki czemu w końcu mam naturalne dłuższe pazurki :p Są naprawdę twarde i codzienne prace domowe, które do tej pory były moją zmorą, są mi niestraszne. 14 dni upłynęło szybko, odżywkę stawiałam na biurku gdzie pracuje, dzięki czemu nie zapominałam o aplikacji, brak kolorowego lakieru również nie przeszkadzał mi w tym czasie, choć wiem, że dla niektorych z Was może to być problematyczne. Ważne jest by trzymać sie zaleceń producenta, a efekt przejdzie najśmielsze oczekiwania :) 

Koniecznie dajcie znać, czy testowałyście odżywkę Herome Nail Hardener Strong
i jak sprawdziła się u WAS?


Komentarze