HAUL: Nowości maj-sierpień 2016

Wpisy z nowościami kosmetycznymi to najczęściej klikane posty na moim blogu, co zupełnie mnie nie dziwi, sama także uwielbiam zaglądać do Waszych zakupów :) Dziś zbiór moich zakupów z ostatnich prawie 4 miesięcy i cóż okazało się, że odwyk od zakupów kosmetycznych wcale nie idzie mi tak dobrze, jak myślałam nim zebrałam nowości razem :)

MGIEŁKI VICTORIA'S SECRET: AQUA KISS & LOVE SPELL

To moje pierwsze mgiełki VS i na razie nie wiem, czy skuszę się na więcej, w prawdzie pachną pięknie i równie ślicznie wyglądają, ale ich trwałość trochę mnie rozczarowała.

GOLDEN ROSE BROWCOLOR TINTED EYEBROW MASCARA / GR LONGSTAY PRECISE BROWLINER

Po raz kolejny w przypadku Golden Rose nieźle się nachodziłam nim trafiłam na dostępne kolory, które chciałam, w końcu skompletowałam zestaw z "kredki" w kolorze 101 i maskary 03. Zestaw pozwala na idealne i precyzyjne wyrysowanie brwi, które utrzymują tak długo, jak ich potrzebujemy, a na pewno dłużej niż cały dzień :)

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTIC 10
Używam jej tak często i mówiłam o niej tyle razy, że już zapomniałam, że to mój zakup z początku maja! Idealnie matowa, genialnie trwała o kolorze, który albo się kocha, albo nienawidzi.

LOVELY BROWS GEL CREATOR kolor 1,2
Żele są tanie, dostępne w dwóch kolorach i nie sklejają kępek, a pojedynczo zachowując naturalną strukturę brwi. Jednak nie są najtrwalsze :( Mają bardzo małe szczoteczki, co jest zarówno wadą, jak i zaletą.

PALETY: WIBO NEUTRAL EYESHADOW & LOVELY DARK NUDE MAKE UP KIT
Tanie cienie! Piękne zestawy kolorystyczne, ładnie napigmentowane, trochę się osypują i są średnio trwałe, ale to nic, za tę cenę im to wybaczam :)

INDIGO LAKIERY HYBRYDOWE: IBIZA CHILL /  MARTINI&BIKINI
To najbardziej letnie kolory lakierów o jakich mogłam marzyć; dodatkowo Indigo wygrywa nad innymi lakierami hybrydowymi konsystencja, kryciem i czasem utrwalania, wiec jeśli jeszcze nie próbowałyście to macie sporo do nadrobienia!

NYX COLOUR CORRECTING LIQUID 05 / NYX OMBRE LIP DUO 06 / NYX LINGERIE 01 & 09
Moje Warszawskie zdobycze, gdy weszłam do PopStore przy Złotych Tarasach myślałam, że dostane "oczopląsu", nie miałam pojęcia gdzie patrzeć, a kupić chciałam dosłownie wszystko! Spędziłam w Nyx naprawdę sporo czasu, w końcu zdecydowałam się na niebieską, rozświetlająca bazę, którą stosuje także jako płynny rozświetlacz (nakładam już na podkład i puder), podwójną kredkę/konturówkę, dzięki której na ustach powstanie ombre, mój kolor to ciemny brąz. Nie pozostałam też obojętna wobec chyba największego hitu ostaniach miesięcy czyli matowych pomadek w płynie, kolor 01 to zimny, ziemisty beż; 09 zimny ciemny brąz. Już nie mogę się doczekać października, gdy NYX otworzy się w Poznaniu, myślę, że będę tam stałym gościem :)

FEDERICO MAHORA 416 PURE PERFUM / INGLOT MAKEUP FIXER
Fixer z Inglota kupiłam z myślą o upałach i konferencji SeeBloggers i niestety troszkę się zawiodłam, liczyłam na dobre utrwalenie, a moim zdaniem makijaż nie utrzymuje się dzięki niemu dłużej. 

PRZESYŁKI

Perfumy to prezent właśnie z konferencji SeeBloggers, Pure to delikatny owocowy zapach polecany romantyczką.

BIELENDA  EKSPERT CZYSTEJ SKÓRY KOJĄCY PŁYN MICELARNY I KOJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY / BIELENDA  ZMYSŁOWE OLEJKI MULTIFAZOWY OLEJEK NAWILŻAJĄCY
Nowości od Bielendy przyszły do mnie dopiero kilka dni temu i tak na prawdę jeszcze nie zaczęłam ich sprawdzać na sobie, gdy tylko to zrobię chętnie podzielę się swoją opinią z Wami :)

NIVEA CREME CARE / THE BODY SHOP MOISTURE-PROTECT EMULSION

Obu produktów używam obecnie w swojej pielęgnacji cery i z obu jestem bardzo zadowolona. Nivea ma klasyczny dla swoich produktów zapach i bardzo kremową konsystencje. Emulsja z TBS jest bardzo lekka i wygodna w stosowaniu, idealna pod makijaż.

EVELINE VELVET MATT 411 &415 / EVELINE LIP ELIXIR 01 VANILLA
Matowe płynne pomadki od Eveline to fajna alternatywa dla wspominanych wyżej NYX Lingerie, czy Golden Rose Longstay Liquid Matt, choć zasychaja trochę w inny sposób na ustach i są mniej trwalsze, szczególnie w starciu z jedzeniem. Natomiast olejek jest genialny, pięknie odżywia i nawilża!

HEROME CUTICLE REMOVER / HEROME NOURISHING NAIL OIL / HEROME NAIL HARDENER STRONG

Moja tajna broń! Świetne produkty, naprawdę nie grzeszę silnymi i ładnymi paznokciami, a dzięki odżywce HEROME NAIL HARDENER STRONG, w końcu dochowałam paznokcie dłuższe niż opuszki palców! Olejek do skórek i płyn do usuwania skórek również są godne polecenia :)

Jak widać nie ma nic lepszego niż nowe kosmetyki! Jestem bardzo ciekawa, czy znacie moje nowości, a może macie ochotę mi coś podebrać? Koniecznie dajcie znać, co sądzicie i czy lubicie haule :)

Pozdrawiam Karolina!

Komentarze