Denko / Zużycia Maj 2016

Długo broniłam się przed postami o zużytych produktach. Uległam jednak, bo ostatnio mam olbrzymie zaległości, mnóstwo kosmetyków i bardzo mało czasu. Zbiorowa forma podsumowania wielu kosmetyków w jednym wpisie, jest mi obecnie bardzo "na rękę".

W samej kwestii zużyć w maju to oprócz produktów, które po prostu skończyłam w maju; wyrzucam kilka kosmetyków kolorowych, które mi się nie sprawdziły, albo uznałam, że są już ze mną za długo. Wykorzystałam wpis, do zabrania się za drobne porządki w kolorówce, więc pokaże na pewno więcej kosmetyków, niż zużywam miesięcznie. Pod tym względem widzę już pierwszy pozytyw "denek", faktycznie motywują do wykańczania produktów, by mieć co pokazać :)


PIELĘGNACJA
1. PANTENE PRO-V INTENSYWNA REGENERACJA / 2. SCHAUMA POWER VOLUME SZAMPON / 3. L'OREAL ELSEVE FIBRALOGY SZAMPON / 4.SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BC BONACURE MOISTURE KICK BEAUTY BALM
1. PANTENE PRO-V INTENSYWNA REGENERACJA LEKKA ODŻYWKA W PIANCE /PEŁNA recenzja na blogu/
Choć odżywka przeznaczona jest do innego typu włosów niż moje, byłam z niej zadowolona; dobrze wygładzała, nadawała piękny blask i aplikacja pianki okazała się bardzo wygodna. 
Produkt dobry.

2. SCHAUMA POWER VOLUME SZAMPON DODAJĄCY OBJĘTOŚCI
Ocenianie szamponów jest dla mnie trudne, bo jeśli kosmetyk nie jest beznadziejny, to używając go z odżywką trudno to określić (a nie wyobrażam sobie, rozczesania moich włosów bez nałożenia na nie maski/odżywki). Skupię się więc wyłącznie na kwestii dodawania objętości. Moje włosy są dość gęste, puszące się i jest ich na tyle dużo, że objętość nie jest moim wielkim problem, ostatnio jednak zaczęły dziwnie opadać na stronie gdzie jest ich mniej (gdyż noszę przedziałek na stronę lewą). I tu własnie zadziałała Schauma, tak dokładnie zadziałała, o ile włosy na całej długości nie "stały" się inne, to widocznie unosiły się po umyciu nią włosów przy przedziałku; dla mnie spełniła swoje zadanie. Rzadko jednak kupuje ten sam szampon pod rząd, więc nie planuje jej kupić ponownie.
Produkt dobry.

3. L'OREAL ELSEVE FIBRALOGY SZAMPON 
Kolejny szampon, kolejne podobne niezmyślenia. Ten ma zapewniać gęstość, cóż to akurat nie jest mi najpotrzebniejsze, ale produkt kupił mój chłopak i nie sądzę by przejmował się jaki efekt ma on dać. Jestem pozytywnie zaskoczona, szampon bardzo dodawał blasku włosom i nie wzmagał przetłuszczania, co do dodatkowej symulacji gęstości, u mnie efektów brak. 
Produkt dobry.

4.SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BC BONACURE MOISTURE KICK BEAUTY BALM
Jest to produkt z profesjonalnej linii SCHWARZKOPF mający zapewnić dodatkowe nawilżenie włosom, bardzo się cieszę, że wybrałam miniaturkę, bo kosmetyk nie sprawdził się u mnie. Nie zauważyłam żadnej zmiany w nawilżeniu moich włosów, a wyłącznie to, że obklejał je i sprawiał iż były bardzo nie przyjemne w dotyku.
Produkt niewart polecenia.

1. Isana Creme Dusche Vitamin & Joghurt / 2. Nivea Creme Care / 3. Hean Slim No Limite Peeling Cukrowy / 4. Evree Total Nutrifirm
1. ISANA CREAM DUSCHE VITAIN & JOGHURT 
Stosunek ceny do zapachu i tego, że żele z Isany nie przesuszają skóry - powoduje, że sięgam po kosmetyki pod prysznic dość często. Lubie i polecam.
Bardzo dobry produkt

2. NIVEA CREME CARE 
Produkt Nivea kupił mnie świetną konsystencją, która nie jest ani bardzo lecąca, ani tez zbyt gęsta, Przez co łatwo wydobyć całość z opakowania, dodatkowe atuty to klasyczny zapach i zaskakująco duża wydajność. 
Produkt dobry

3. HEAN SLIM NO LIMITE Peeling Cukrowy 
Stały bywalec pod moim prysznicem, gdyby nie chemiczny zapach był by to ideał, bo konsystencja, zdzieralność i opakowanie nie mają sobie równych, szczególnie w tej cenie.
Bardzo dobry produkt. 

4. EVREE TOTAL NUTRIFIRM 
Everee jest mistrzem w produkcji balsamów do niezwilżania, świetna wchłanialność, przejemy zapachy i idealna formula, a wszystko to gwarantuje dokładnie takie efekty jakie obiecuje producent. Kolejny świetny balsam od Evree, nic więcej nie trzeba dodawać.
Bardzo dobry produkt

1.Garnier Płyn micelarny 3in1 Skóra Wrażliwa / 2. Garnier Czysta skóra Płyn micelarny 3in1 Skóra tłusta ze skłonnością do niedoskonałości

1.GARNIER PŁYN MICELARNY 3in1 Skóra Wrażliwa
Najlepszy (w mojej prywatnej opinii płyn micelarny z rodziny Garnier), bardzo dokładnie usuwa makijaż, nie podrażnia i pielęgnuje skórę.
Bardzo dobry produkt

2GARNIER PŁYN MICELARNY Czysta skóra 3in1 Skóra tłusta ze skłonnością do niedoskonałości
Tu niestety nie jest tak dobrze, szczególnie jeśli przyjrzymy się zmywaniu makijażu; nie domywa maskary tak dobrze jak oczekuje. Potrzeba znacznie więcej płynu, aby skóra była oczyszczona w zadowalający mnie sposób.  Nie wiem jak wpływa na niedoskonałości, gdyż ich likwidacja nie była moim celem, za pomocą tego płynu; a kupując go, chciałam porównać wyłącznie zmywanie makijażu oczu i się zawiodłam. 
Produkt przeciętny

1. Dermo Pharma +, Bio Serum Skin Archi-Tec `Koenzym Q10  / 2. YONELLE H2O Infusion / 3. Biotherm Aquasource do cery normalnej / 4. Artemis Skin Essentials / 5. Ziaja Bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem
1. DERMO PHARMA + BIO SERUM SKIN ARCHI-TEC KOENZYM Q10
Calikiem fajny produkt, za rozsądne pieniądze, ładnie rozświetlał moja skore i dodawał jej sprężystości, której ostatnio zaczyna mi chyba już brakować. Z racji dostępności innych produktów na rynku, raczej nie sięgnę w najbliższym czasie o te wersje, ale marka ma dość szeroka ofertę, wiec jest w czym wybierać.  Choć chyba nie koniecznie sprawdzi się u osób powyżej 40 roku życia, a dla takich jest dedykowany, wydaje mi się, że efekt będzie zbyt słaby. 
Produkt dobry.

 2. YONELLE H2O INFUSION 
Krem skierowany do walki z zmarszczkami, mnie osobiście trudno się z tym zgodzić. Owszem krem pięknie nawilża i sprawia że skóra jest aksamitna, jednak w mojej ocenie nie napina, czy tez nie liftinguje. Chciałam czegoś, co ściągnie mi buzie, gdyż jak wspomniałam już mam wrażenie, że ostatnio zaczyna zmieniać swoja gęstość, a ten krem temu nie sprostał. Na osłodę dodam, że pięknie pachnie i prezentuje się na półce, niestety cena jest zaporowa i podsumowując wszystkie plusy i minusy, czuje się rozczarowana. Zapewne pokuszę się o jego recenzję w niedługiej przyszłości, bo aż trudno oszczędzić sobie możliwości ponarzekania, przy takim braku efektów.
Produkt niewart polecenia

3. BIOTHREM AQUASOURCE do cery normalnej 
Bardzo lubię markę Biothrem, mam do niej duży sentyment, gdyż to własnie jej produkty kupowałam jako swoje pierwsze "drogie" kosmetyki, podczas zakupów dostałam miniaturkę kremu Aquasource i niestety krem wypadł bardzo przeciętnie. Nie zauważyłam  żądanej reakcji skóry na ten krem; ani pozytywnej, ani negatywnej (na szczęście). Nawet nie nawilżał jakoś zauważalnie. Nie wiem tylko, czy to przeciętność kremu, czy wersja nieodpowiednia dla mojej skory. Cóż szkoda i dobre, że to tylko miniatura!
Produkt przeciętny

 4. ARTEMIS SKIN ESSENTIAL 
Kolejna miniatura, która nie wywarła na mnie żadnego wrażenia. To zaledwie moje dopiero drugie spotkanie z marka i czuje się nieco zawiedziona, choć ich filtr w ubiegłym roku bardzo mi odpowiadał, to jednak to kremy są dla mnie prawdziwym wyznacznikiem jakości i tu czegoś mi brakowało. 
Produkt nie wart polecenia

5. ZIAJA BIO-ŻEL POD OCZY I NA POWIEKI Z KOJĄCYM ŚWIETLIKIEM /PEŁNA RECENZJA NA BLOGU/
Żel ten miał być tanim i skutecznym produktem na weekendowe wyjazdy do moich rodziców, miał sobie tam z nimi mieszkać i czekać, abym nie musiała zabierać ze sobą co te 2-3 tygodnie kosmetyczki wypchanej po brzegi. Niestety żel wywołuje u mnie obrzęki i łzawienie, dlatego cały trafił do kosza. Chciałbym dać mu szanse, długo leżał bo myślałam,  że wykorzystam go do dekoltu, lub stóp; niestety dostał drugiego życia, gdyż prawie wcale nie nawilża. 
Produkt niewart polecenia / Najgorszy kosmetyk zestawienia!


MAKIJAŻ
1. Essence Make Me Brow / 2. Wibo Eyebrow Stylist / 3. Eveline Volumix Fiberlast Mascara Lenght & Curl Up / 4. MAYBELLINE MEGA PLUSH VOLUM’ EXPRESS
1. ESSENCE MAKE ME BROW /PEŁNA  RECENZJA NA BLOGU/
O tym jak bardzo lubię ten żel mówiłam wiele razy, mogę się wiec tylko powtórzyć: świetny żel w niskiej cenie, dobrze utrwala, ma ładne zimne odcienie i nie znika w ciągu dnia!
Bardzo dobry produkt

2. WIBO EYEBROW STYLIST /PEŁNA RECENZJA NA BLOGU/ 
Produkt Wibo to natomiast dla mnie mały potworek, bardzo mokry, o błyszczącym wykończeniu, a utrwalanie pozostawiało wiele do życzenia. 
Produkt niewart polecenia

3. EVELINE VOLUMIX FIBERLAST MASCARA LENGHT & CURL UP 
Moja ulubiona wydłużająca maskara w tej granicy cenowej, naprawdę najlepsza! Nie osypuje się , nie odbija i spełnia swoje zadanie - genialnie wydłuża. 
Bardzo dobry produkt

MAYBELLINE MEGA PLUSH VOLUM’ EXPRESS /PEŁNA recenzja na blogu/
To dość zaskakujący produkt! Od miesięcy leżała w szafce, tylko po to by sprawdzić czy zmienia konsystencje i przyznam nic takiego się nie stało, to żelowa maskara dla mnie za mokra, bardzo sklejająca rzęsy i mocno odbijająca się na powiekach, ale za to długowieczna ;p
Produkt niewart polecenia

1. Deni Carter / 2. Miyo / 3. Deni Carter HP15

1. DENI CARTER CIEŃ
Całkiem przyzwoity cień, z nie najgorszą pigmentacją i trwałością.
Dobry produkt

2. MIYO CIEŃ
Słaba trwałość, niska pigmentacja i nie idzie ich połączyć z innymi cienami.
Produkt niewart polecenia

3. DENI CARTER PĘDZEL HP15
Pomyłka od początku, twardy, mało sprężysty i kujący. Po 3 myciu zaczął wyglądać jak miotła, niewypał w szale zakupów, nie warto kupować pod wpływem chwili.
Produkt niewart polecenia

1. Essence Konturówki / 2. Avon Colortrend kredka do ust / 3. Essence Stay With Me

1. ESSENCE KONTURÓWKI
Tu mam kolory 6 i 11, oba bardzo lubię, wszystkie konturówki Essence mają fajną konsystencje, są trwałe i dobrze się rozcierają.
Bardzo dobry produkt

2. AVON COLORTREND KREDKA DO UST
W mojej opinii produkt niewypał, zaczynając od koloru który mi nie pasuje i nie jest zbyt intensywny na ustach, po przez trwałości i trudna aplikacje, a w ciągu dnia kredka rozmazuje się wokół ust ;/
Produkt niewart polecenia

3. ESSENCE STAY WITH ME
Będąc jeszcze w liceum miałam pełen zestaw tych błyszczyków, dosłownie każdy kolor i uwielbiałam je. Obecnie wymagania mi się trochę zmieniły, poznałam więcej produktów, więcej kosmetyków też pojawiło się na rynku i obecnie wypadają na tle innych dość blado.
Produkt niewart polecenia


1. Benefit Rockateur / 2. Astor Perfect Stay puder / 3. Inglot HD Freedom System 505


1. BENEFIT ROCKATEUR
To tylko puste plastikowe opakowanie, róż przełożyłam do palety magnetycznie; to wersja miniaturowa. Kolor jest śliczny, lekko brudny, ciemniejszy, efekt jaki daje wygląda w mojej opinii świetnie!
Bardzo dobry produkt

2. ASTOR PERFECT STAY /PEŁNA recenzja na blogu/ 
Mocna strona jest trwałość i wykończenie, niestety dla mnie ma zbyt różowe tony i bardo drażni mnie ścieranie się opakowania.
Produkt dobry

3. INGLOT HD FREEDOM SYSTEM 505 /PEŁNA RECENZJA NA BLOGU/
Mój ulubiony zimny i matowy bronzer; bardzo trwały, nie robi plam, bo dobrze się rozciera. Był ze mną prawie 2 lata, więc jest też bardo wydajny.
Bardzo dobry produkt! Mój ulubieniec!

POZOSTAŁE
1. Sally Hansen Super Shine Top Coat

1. SALLY HANSEN SUPER SHINE TOP COAT
Bardzo fajny to, dobrze utwardzał, przyśpieszał wysuszanie lakieru, przedłużał trwałości i naprawdę intensywnie nabłyszczał. 
Bardzo dobry produkt

Oto wszystkie produkty, które chciałam Wam pokazać. Całość wylądowała już w koszu, a ja już zbieram nowe puste opakowania. Zrobiłam sobie nawet specjalny koszyczek w łazience! Dajcie koniecznie znać, czy same stosujecie projekt denko i  jaką łatwością Wam to przychodzi? Oczywiście czekam na opinie o kosmetykach które przedstawiłam, może akurat jest coś co mi umknęło?
Weemini!

Komentarze