ULUBIONE RZECZY: Listopad 2014

Listopad już za nami, przed nami za to ostatni miesiąc roku, nim jednak ogarnie nas to całe świąteczne szaleństwo zapraszam na, szybki ...


Listopad już za nami, przed nami za to ostatni miesiąc roku, nim jednak ogarnie nas to całe świąteczne szaleństwo zapraszam na, szybki przegląd rzeczy, po które najchętniej sięgałam w tym miesiącu :)

To wszystko czym chciałam się z wami podzielić. Kolejny miesiąc już za nami, bardzo cieszę się na nadchodzący grudzień i czas związany z świętami. Mam, że Wy również. Jeśli znacie produkty, które opisałam, lub chciałyście mi coś polecić, zapraszam do komentowania! :)

 ↓↓ OBSERWUJ BLOGA, JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z POSTAMI ↓↓

PODOBNE POSTY

34 komentarze

  1. Bido mnie zachwycił, jest świetny :) Miałam mandarin cranbery od YC i zapach jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum Fructis by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten bidon! Szkoda, że u mnie Tigera nie ma :< Przydał by mi się do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy pędzel do maseczek i mnie by sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pędzel do maseczek i plaster w żelu z Avonu i bardzo lubię. Mam ten sam wosk i uwielbiam go. Polecam również woski z WoodWick mam zapach Marionberry i no zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie! Na pewno sprawdzę :)

      Usuń
  6. Pomysłowy bidon :) Ja tez bardzo lubię Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Carmex a na woski z Yankee Candle robię podchody od dłuższego czasu. Mają cudowne zapachy :D
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum Goodbye Damage bardzo lubię :) Chociaż i serum Joanna Argan Oil jest dobre :) Bidon jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bidonik fajny :)
    pędzelek do maseczek też chcę sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki bidonik świetny w tigerze? Jutro lecę po swój! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. serum chce wypróbować zieloną herbatę uwielbiam szczególnie z grejpfrutem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również bardzo lubię Carmex, fajny ten bidon też bym chciała takie cudo...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale u Ciebie ładnie tutaj :) żałuję tylko, że sklepu Tiger nie ma we Wrocławiu... :( właśnie uświadomiłaś, mi że to już koniec miesiąca - jak ten czas leci!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Carmex jest super - lubię to mrowienie. =)
    Moje włosy naturalne (nie farbowane) też lubią chemie
    na przykład serum z Toni&Guy pokochały - a tak
    się bałam bo dużo osób na nie narzekało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten bidon to cos dziwnego, pozytywnym tego slowa znaczeniu, nigdy czegoś takiego nie widzialam. Ja używam butelki booble polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh booble! Widziałam kiedyś w duce,a potem zniknęły i wypadło mi z głowy :) Ale teraz muszę przypolowac, skoro mi przypomniałaś :)

      Usuń
  16. Ja lubię odżywkę do spłukiwania z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  17. taki bidon by mi się przydał, świetny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam tę opaskę i bardzo ją lubię, bo algi z łatwością od niej odchodzą :) Pędzelek również posiadam, ale włosie jest moim zdaniem zbyt sztywne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzel do rozprowadzania maseczek też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. opaskę bym chciała pędzelek zacny a herbatkę ową zaraz idę popijać:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców, a herbatki bym się teraz chętnie napiła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę poszukać takiego bidonu, bo butelka zabiera za dużo przestrzeni w torebce :)
    Śliczny blog, aż się chcę czytać i oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bidon świetny. Sama muszę taki mieć! :D

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. opaska na włosy! dziękuję, że przypomniałaś mi o tym, że miałam ją kupić ;)
    wybieram się dziś do rossmana więc na pewno się wyposażę :)
    bardzo ciekawy blog - obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie bidony z Empiku, szalenie praktyczna rzecz. Bez takich opasek nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię pomadki Carmex :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bidon jest cudowny!!! Carmex to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie rozumiem zachwytu tym Carmexem :( Miałam wersję klasyczną, użyłam tego 2 razy i wyrzuciłam do kosza... Nie podpasował mi :P

    OdpowiedzUsuń

@weemini