Celia de Luxe, Płyn micelarny / recenzja

Jednym z niewielu kosmetyków kolorowych, który pamiętam z dzieciństwa (oprócz truskawkowej pomadki dla dzieci z Oriflame, której zapach...


Jednym z niewielu kosmetyków kolorowych, który pamiętam z dzieciństwa (oprócz truskawkowej pomadki dla dzieci z Oriflame, której zapach śni mi się wciąż po nocach ^^) była szminka z Celi. I to nie byle jaka. Ta pamiętna miała kolor niebieski, jednak po nałożeniu na usta utleniała się na różowo lub czerwono :) Robiło to na mnie, wówczas małej dziewczynce ogromne wrażenie i tak od tamtej pory chętnie sięgam po szminki tej marki. Po pierwsze dla tego, że za niewielka cenę otrzymujemy produkty dobrej jakości; po drugie ze względu na lokalny patriotyzm, gdyż jest to krajowa firma. Tym razem jednak nie o szminkach :) 
Z wielką ciekawością, więc sięgnęłam i po płyn micelarny tej marki z serii De Luxe. Oferta wyjątkowo kusząca, ponieważ za ok 8zł dotarłam produkt bez parabenów o pojemności 200ml. Opakowanie wygodne, dość dobre jakościowo; z ładną, przejrzysta szatą graficzną. Zapach produktu, mi nie przypadł do gustu, jest dla mnie zbyt intensywny, jak na mój nos perfumowany; ale to kwestia gustu rzecz jasna. Gorzej niestety jest jeśli chodzi o główne zadnie, czyli ścieranie makijażu. By usunąć podkład należy użyć kilku nasączonych wacików, co mimo niskiej ceny, powoduje, że produkt jest niewydajny i musimy zużyć go więcej niż innych droższych odpowiedników. Zostawia też tłustą powłokę. Mówiąc o zmywaniu makijażu, czas na oczy, użyłam tego płynu w tym celu tylko kilka razy (2-3 wyłącznie, gdy nie miałam innego produktu pod ręka); ponieważ za każdym razem podrażniał mi oczy (stawały się czerwone) i powodował, iż w chwile po użyciu widziałam jak za mgłą. W skuteczności ścierania maskary wypadł średnio; z jednym tuszem radził sobie lepiej, z innym rano powodował efekt pandy. Moim zdaniem niestety, ale jest to słaby produkt, za którym przemawia wyłącznie cena, niestety podrażnia oczy i jest bardzo nie wydajny. Szkoda. Zawiodłam się.



 ↓↓ OBSERWUJ BLOGA, JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z POSTAMI ↓↓

PODOBNE POSTY

1 komentarze

  1. Witaj :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu :http://granivera.blogspot.com/.. Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

@weemini