Balneokosmetyki Biosiarczkowy żel do mycia twarzy / recenzja

Z "Biosiarczkowym żelem głęboko oczyszczający do mycia twarzy od Balneokosmetyki Malinowy Zdrój (cytuję specjalnie pełną nazwę ze względu na absurd, jakim jest ona dla mnie, zastanawiam się kto może to zapamiętać? oprócz producenta) spotkałam się dzięki mojej subskrypcji Glossybox (obecnie ByGlossy) - jako produkt pełnowymiarowy. W tej białej buteleczce kryje się nic innego niż żel peelingujący do twarzy, przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Jak obiecuje producent, usuwa nadmiar tłuszczu z powierzchni skóry i reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielanie sebum, zmniejsza widoczność porów oraz dokładnie oczyszcza. Podczas używania tego produktu niestety nie zauważyłam szczególnej poprawy stanu mojej skóry, a w szczególności zmian związanych ze zwężaniem porów (które są moją zmorą). Z makijażem radzi sobie o wiele lepiej, ładnie też oczyszcza, jednak nie jest to w porównaniu do innych produktów wyjątkowa cecha. Żel mimo drobinek jest delikatny i nie podrażnił mojej skóry, jednak przy dłuższym stosowaniu zaczął ją przesuszać w okolicach nosa (a mam cerę mieszaną, z tłustą strefą T). Plus za ładne estetyczne opakowanie i rodzaj dozownika - posiadamy dużą kontrolę w odmierzaniu potrzebnej ilości produktu, solidne jest też zamknięcie (domyka się, i nie urywa). Sama konsystencja jest dość lejąca, drobinek jest stosunkowo dużo i są one różnej wielkości. Zapach trudny do określenia, delikatny, ale raczej nieprzyjemny. Niestety dostępność produktu jest bardzo mała, nie znalazłam go w pobliskich sklepach i aptekach, można za to kupić go przez internet. Jeśli lubimy produkty od polskich producentów, o całkiem przyzwoitym składzie - możemy spróbować, jeśli oczywiście go odnajdziemy. Niestety moim zdaniem jest to kolejny produkt, który jest po prostu przeciętny, a biorąc pod uwagę, iż był produktem z subskrypcji, która ma oferować wyjątkowe produkty, to jego ocena w moich oczach jest jeszcze niższa, chyba że niska dostępność na rynku tego produktu tworzy ową wyjątkowość.

pozdrawiam Karolina


Komentarze